Minnen från förr

Igår så var mina gamla grannar fårn upplandsväsby på besök. Det var väldigt trevligt och vi återupplevde gamla minnen genom att kolla på gamla videofilmer och i fotoalbum. Riktigt mysigt faktiskt, måste ta och åka dit och hälsa på nu i höst. Idag var skolan lika tråkig som förra veckan men ett plus var att vi fick sluta två, så jag var hemma halv tre. Dock hade jag ingen aning om vad jag skulle sysselsätta mig med, har ju ingen häst att rida, inget skolarbete, rummet var redan städat... Så jag tog fram kameran och fotade lite, sedan blev det lite trix med headern. Jag är så duktig såå.. Haha. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från promenaden så jag kan åka och övningsköra! Bloggar mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0