A moment of love


Kom till skolan klockan nio idag för att få reda på att alla mina lektioner är inställda för dagen. Alla utom min sista lektion, som börjar halv tre. Kul. Ringer till mamma för att fråga om jag möjligen kan få slippa den sista lektionen då vi aldrig gör något vettigt på pedagogiskt ledarskap, och istället passa på att rida medan det är ljust. Men svaret blev nej, dock kom hon och hämtade mig så jag kunde äta lunch hemma och klockan två bär det av till skolan igen för sista lektonen. Nu har jag suttit och kollat på Nile city och käkat lussebullar. Rätt slapp men ondödig måndag. Kvällen kommer spenderas i stallet då jag ska försöka mig på att brodda min häst helt själv. Lycka till Ida. Nu ska jag återgå till tv:n. God Jul.

Kommentarer
Postat av: ebba

Ska du inte vis aför & efterbild på dig?

du har ju bara efter bilden där :D

<3

2009-12-14 @ 22:32:20
URL: http://ebbalaine.blogg.se/
Postat av: ida

HAHA no den får bara speciella personer se, som du och Linnea;) Hemlighetsstämplad you know!

2009-12-15 @ 07:15:38
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0