kötta


Fotbollsturnering idag. Laget gick in med inställningen;KÖTTA SÖNDER! Vilket vi också gjorde. Vi var kickass bra!
Just det här med "KÖTTA SÖNDER" tog jag på största allvar, speciellt sista matchen. Så går jag i närkamp med en tjej, trasslar in min fot i hennes fötter och vrider sen om foten. Kände att: "Aj då det där var inget vidare". Gick och satte mig på avbytarbänken, väntar i två minuter och tänker att nej nu måste smärtan gå över. Tar av mig skon och ser att det ser ut som om min fotknöl har flyttat sig längre upp på foten. Jag tar av mig strumpan och ser att det inte alls är fotknölen för den sitter där den sitter, utan en ny knöl har bildats. Eller inte knöl, svullnad. Det var färdigspelat för mig. Jag åkte hem och nu sitter jag här i min ensamhet, kan inte gå ut och rida i det underbara vädret och det gör mig fruktansvärt bitter. Hoppas på att svullanden går ner tills imorgon. Tror dock att kvällen blir bra trots omständigtheterna. Nu ska jag linda om min stackars fot (ja, jag tycker synd om mig själv).
PeaceOut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0