Så Snurra min jord igen radion spelar vår sång

Kom hem för inte alls länge sedan och har hunnit både laga middag och äta middag och vinklat mina fötter i konstiga vinklar (du vet jag jag menar,Linnea) på den korta tiden. Ska iväg till Svanberga ikväll för lite film är det tänkt. Det blir nog mysigt, även fast min näsa rinner nonstop... Imorgon är det distansdag och jag hoppas att Ebba joinar mig på bibblan så vi kan fika sedan! Förresten sådär på tal om Ebba så har jag världens mest underbara vänner. Jag hoppas att ni förstår hur mycket jag älskar er allihop. Ni förgyller mitt liv, ska ni veta! Nu ska jag göra mig iordning, massa kärlek till er allihopa!<3


Kommentarer
Postat av: C

Jag älskar dig också!

2009-12-02 @ 19:04:37
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0