9 crimes

Gårdagen var väldigt trevlig och det hände mycket roliga saker, haha. Dock känner jag verkligen att jag saknar Linnea och Ebba, och ändå har dom bara varit borta en dag (hur ska det här gå?). Jag är så van att alltid ha med dom på fester och dylikt, och därför tror jag det känns så konstigt och tomt på något vis när dom inte är det. Menmen, igår fick jag spendera kvällen med Sanna vilket var hur kul som helst! Idag känner jag mig dock rätt sliten, men det var det värt!
Imorgon ska det tydligen ösa ner regn vilket passar mig utmärkt då jag ska gå på bio med Tw, men sen kan gärna solen få titta fram. Men nu ska jag gå och slänga ihop lite lunch, eller snarare brunch till mig och syrran. Och släppa ut katten som står och jamar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0