Första advent


Första advent idag, helt otroligt vad tiden går fort! Igår julpyntades det i stallet och jag måste säga att en viss julkänsla har infunnit sig i mig nu. Idag mår jag väl något bättre men näsan rinner fortfarande och nu har jag börjat hosta också. Hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon, men vi får se. Om inte annat lär jag gå dit bara för att göra matteprovet. Jag saknar alla mina vänner som jag inte har fått träffa på ett par dagar nu.
Appropå barkbåtar så håller pappa på att skruva ihop vår nya tv-bänk från Ikea, är helt säker på att den kommer passa perfekt i tv-rummet.
Nu ska jag försöka plugga lite matte iallafall. PeaceOut.

Kommentarer
Postat av: LINNEA

svar: klart du tycker han är ful för det är han. men han är kung!

2009-11-29 @ 17:24:05
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0