Håll mig älskling

Idag har jag och Linnea käkat middag på Lohärads bussen (marabouchoklad och nötter). Jag skulle ju till Calle och framkalla bilder och Linnea gjorde mig sällskap. Det blev en hel del bilder framkallde (hej jag är egoist) och nu ska allt upp på väggen. Idag skrev jag prov som jag inte har någon aning om hur det gick, på torsdag ska jag göra prov i religion. Så det blir till att plugga till det imorgon och hela torsdagen. Dock har jag sovmorgon till ett imorgon och det är ju inte helt fel. Nu ska jag lyssna lite mer på Kent sen ska jag gå och lägga mig och kolla i skolkatalogen som har kommit(!). Sov gott

Kommentarer
Postat av: Linnea

nu

vaknar staden långsamt och jag är full igen.



haha var tvungen. calles fest i antågande! <3

2009-11-03 @ 23:13:57
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0