Jag har inga ord för vi andas, tänker, känner samma sak

Gårkvällen blev sjukt mysig. Först åts det god middag, sen bakades det lussebullar och kollades film (tack Linnea för att du står ut med mig även fast jag alltid somnar mitt i filmen). Vid halv elva kom ett lussebulls-suget gäng som stannade för att fika och kolla på I taket lyser stjärnor. Klockan tolv hade alla åkt hem och jag gick för att få lite efterlängtad sömn. Idag är jag helt slut så jag tror jag skjuter upp övningskörningen och pluggandet tills imorgon, idag vill jag bara ligga och läsa fina texter och lyssna på Kent. Njut av söndagen.
Ida.

Kommentarer
Postat av: Linnea

allt för dig vet du

2009-11-16 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0