The world we live in


Jag är extremt uttråkad. Vill bara lämna detta hus och aldrig komma tillbaka, typ. Jag har verkligen ingenting att göra. Eller okej, jag har ingenting jag kan och vill göra just nu. Visst skulle jag kunna plugga men har verkligen ingen lust med det. Hade det varit ljust hade jag kunna fotograferat (har suttit och läst min fotograferingsbok och är ivrig att få gå ut och lära mig alla inställningar som min kamera har men som jag inte vet hur man använder, än...). Men nej det går inte för det är kolsvart ute och jag hatar att fota med blixt. Allt jag vill göra just nu inkluderar antingen ljus eller mina kompisar, och inget av dem är tillgänliga just nu. Blä. Jag saknar sommarlovets frihet och ljustimmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt ida

2009-11-30 @ 19:34:09
URL: http://elinzahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0