Time to get creative


Jag och Linnea sitter och planerar vad vi vill baka för något, och nu blir jag verkligen sugen på att baka! Men hinner nog inte slänga ihop något innan bonde söker fru (det får inte missas) och sen är det ju greys. Så nej, det får vänta. Imorgon ska jag sätta mig på cafè Landkrabban och plugga med Ebba. Hur mysigt som helst. Och satan vad vi ska plugga (observera att det inte innehöll någon ironi i den meningen!)! Nej jag har skärpt till  mig och nu håller jag på att arbeta ikapp varje ämne och det går faktiskt bra *stolt*. Nu ska jag lyssna på Linneas spellista hon plockat ihop till mig. Puss på er.


Bilden är tagen av mig i somras när Julia hade varit i farten och lånat min bakbok A piece of cake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0