Fredagsmys


Idag har jag hunnit med diverse saker, bland annat fotograferat med syster. Resultatet blev varierat, se bara på bilden ovan.. Haha. För tillfället håller jag på att laga middag åt min kära familj, potatisen är i ugnen och allt är förberett förutom att jag har ett litet problem. Hur länge ska en rödbeta koka? Mamma hade tydligen handlat färska rödbetor och jag tänkte att eftersom jag älskar rödbetor, varför inte tillaga några? Så jag skalade och skar upp rödbetorna så fint så. Men sen kom jag på att jag inte har den blekaste hur länge dem ska koka. I-landsproblem, verkligen! Haha. Nej nu får jag gå ner och slänga ner dem i det kokande vattnet och vakta dem noga så rödbetorna inte blir överkokta. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0