Just do it


Har insett att gossip girl egentligen bara är jobbigt att kolla på. För det första utspelar serien sig i New York, mitt absolut ultimata dröm resemål, och jag blir bara mer sugen på att åka och mer frustrerad över att jag måste vänta tills efter gymnasiet. Kläderna i varenda avsnitt är felfria, och jag känner att jag nästan skulle kunna döda för att få garderoben där kläderna i serien kommer ifrån. Och sist men inte minst så är killarna jobbigt heta (dem två på bilden ovan är förövrigt mina två favoriter). På riktigt så vet jag inte riktigt var jag ska ta vägen när dem dyker upp i tv-rutan. Imorgon ska iallafall första boxen införskaffas, sen så kommer nog resterande avsnitt som finns ute på dvd hamna på min önskelista till julafton.Nu ska jag åka iväg och jobba och sedan ska det ätas middag på något mysigt ställe på söder. Över&ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0