out of reach

Fredagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Middagen hos Tessan var hur mysigt och kul som helst. Sen skulle vi till fh, och det blev väl sådär. Kände mig lite felplacerad bland allt folk. Människorna bestog till mestadels av 93:or, och jag vet att de bara är ett år yngre än min själv, men ibland gör det där året väldigt mycket skillnad. Killar som stog utan tröjor(???!!!) och dansade, folk som stog och i princip åt upp varandra på dansgolvet, tjejer som såg förjävliga ut i ton med smink. Att man betalade 100 kronor för det känns lite surt, men jaja.. Det var lite andra faktorer den kvällen som ändå gjorde den lyckad!:) Dock är jag riktigt trött, har sovit alldeles för lite den här helgen. Ska även försöka ta tag i pluggandet(HATAHATAHATA)... So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0