Simply the best


Jag var ute och red idag, det var första gången jag lämnade huset sen i söndagskväll. Det var så skönt att få vara ute, andas frisk luft och röra på mig! Brattur var pigg och glad och jag tränade galopp ute på banvallen och på ängar. Helt underbart. Jag mår som allra bäst när jag sitter på hästen, då släpper jag allt annat. Jag känner verkligen att det är hästar jag vill hålla på med i framtiden, på ett eller annat sätt. Ikväll är det marknad och det känns som att jag är den enda som inte ska gå? Jag ska bänka mig framför greys anatomy och plugga lite(!). So long.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fin bild:)

2009-10-11 @ 15:36:34
URL: http://lisacronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0