Skrållan








Var som sagt ute och fotade lite imorse. Tänkte först fota hästarna då dom sprang runt så fint i hagen när jag släppte ut fölen, men på vägen till hagen hittade jag Skrållan sovandes i solen, så jag stannade där och använde henne som motiv först. Sedan när jag fotat klart henne gick jag vidare till hagen, men då hade hästarna lugnat ner sig och stog och betade, och hur kul är det att fota betande hästar på en skala ett till tio... Gick in i fölhagen dock och försökte fånga vildarna på bild, vilket var lite svårt eftersom dom inte ville springa så ljuset kom rätt på dom. Men men..
Bilderna på Skrållan är inte redigerade mer än att jag efterbelyst med färg. Tycker dom gör sig bättre i stort format men det går ju inte att ladda upp så stora bilder på här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0