Thinking of you

Jag har precis kommit hem från Linnea och väntar nu på att mina ägg ska koka klart. Som väntat vaknade jag vid 8 och kunde inte somna om, och såg ingen anledning till att göra det heller då jag var pigg. Så jag smög så gott jag kunde när jag samlade på mig mina grejer från Linneas rum. Sedan lämnade jag mina söta,sovande kompisar och åkte hem. Gårdagen blev inte som planerad, men ändå sjukt lyckad (om man bortser från vissa saker). Tur att jag har så underbara vänner som är precis lika knäppa som mig (om inte knäppare). Ska ladda över lite bilder senare idag som bevisar det, haha! Nu är äggen klara, peace!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Råbra att vi inte ens märkte att du åkte och sov till tolv haha ;) PUSS

2009-10-04 @ 14:59:57
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0