I`m here just like I said, though it`s breaking every rule i`ve ever maid


Jag har världens finaste vänner. Gårkvällen var den mysigaste på länge (tur nog satte vi aldrig på någon film då jag troligtvis hade sovit mig igenom kvällen..). Jobbat både lördag och söndag har jag gjort, och det känns. Varje gång jag jobbar hela helger så känns det aldrig som att jag blir riktigt ledig och därför var det så skönt med distansdagar på måndagar, då man han göra allt man inte hann med under helgen. Men nu är det skola imorgon för mig, och jag får vänta ända fram till torsdag för att få ledigt. Inte så kul. Dock är det en massa roligheter som är inplanerade som två kommande veckorna som jag verkligen ser fram emot! Nu ska jag avverka ett tredje avsnitt av true blood (jag måste ju faktiskt se om Bill ligger död i en av kistorna som brann inne..).


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2009-09-28 @ 13:30:19
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0