Jag är iallafall blond

Nu är håret fixat och klart. Utväxten är puts väck och dem slitna topparna likaså. Skönt! Gjorde folie slingor den här gången vilket var så mycket skonsammare för mitt hår och speciellt min hårbotten. Är rena rama martyren att sitta och dra igenom slingorna i den där hettan som jag gjort i två års tid nu. Dock var det inte lika skonsamt för min plånbok som kommer behöva ett tag (till nästa lön iallafall) för att återhämta sig. Blir nog inget stan för mig på lördag. Måste hålla hårt i dem få hundralapparna jag har kvar och det kommer inte gå bra om jag åker in till stan (finns alldeles för mycket frestelser där och min motståndskraft är på tok för svag). Tycker dock att det var 100% värt att lägga pengarna på mitt hår, det behövdes verkligen. Nu ska ut i stallet och sedan laga middag till mor och syster. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0