Man väcker en ångest när man släcker en annan

Dagen har varit uppochner. Det har varit en sådan dag när man bara inte vill vara ensam, utan en dag när man måste ha vänner runt omkring sig ( jävligt bra timing Linnea, att åka till Tunisien nu..). Som tur var fick jag sällskap av en vän efter jobbet som fick mitt humör att svänga till det betydligt bättre. Men nu är jag själv igen och då hittar hjärnspökena tillbaks. Nu vet jag inte alls. Att lyssna på Melissa Horn är väl kanske egentligen inte så jävla smart just nu. Men det struntar jag i ikväll. Skulle helst av allt vilja gå och lägga mig och sova tills allt känns bra igen. Eller bara snabbspola lite skulle också fungera. Men det går inte, sorgligt nog. Och Jag antar att det är såhär det ska vara, även fast det känns värdelöst. Livet leker inte just nu precis.

Kommentarer
Postat av: Linnea

<3

2010-03-05 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0