White Lies

       
Hade en underbar kväll igår. Idag är jag sjukligt sliten på grund av för lite sömn (tog det dock lugnt med alkoholen igår vilket jag är glad över idag). Imorgon är det måndag och jag har lite ångest. Utvecklingssamtal på tisdag och det bådar inte gott. Idag övningskörde jag på landsväg och ute i trafik för första gången. Vilket gick bra fram tills en biljävel inte fattar det här med att åker man bakom en bil med övningskörnings skylt så tutar man inte. Jag fick panik och det blev trafikstockning utanför Svanberga pizzeria för en liten stund.. Men det slutade hur som helst bra och imorgon efter bilskolan ska jag lära mig att bli världsbäst på att starta i backe. Det ni.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0