Allt flyter


Hej alla übersöta! Jag har upptäckt att jag bara nästan kan blunda med ett öga (se bild). Just i detta nu är jag på fruktansvärt bra humör fast jag egentligen borde vara irriterad; Hästarna måste tydligen ha nya skor och jag måste alltså vara i stallet och vänta på att 5 hästar ska skos, vilket kommer ta hela halva min dag (hade det varit svinkallt en ynka dag till hade inte hovslagaren kommit och jag hade kunna göra annat men nej självklart ser vädergudarna att göra det varmt lagom tills idag), jag har en utväxt större än det mesta (återigen, se bild) och jag har ton med plugg jag inte tycks kan ta tag i (förlåt mig Anders). Men är jag grinig för det? NEJ.
Ikväll vill jag göra något kul (hallå kompisar någon som är på?) och imorgon blir det antingen min utgångs debut eller mysig middag med mina kära vänner. Hur det än blir så blir det bra. OVER&OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0