Fairytale




Ebba och Sanna pluggade i skolan istället och med tanke på min oförmåga att koncentrera mig i skolan så skippade jag att åka in till Norrtälje. Istället grabbade jag kameran och gjorde ett försök att fånga detta sagoland, som Malsta förvandlats till med hjälp av snön, på bild. Men det var svårt. Skulle hemskt gärna vilja gå en fotokurs. Jag och Charlotte har pratat om det, för det skulle vara allt roligt att lära sig fotografera på riktigt.
Nu ska jag käka en brownie i väntan på att Julia ska komma hem, så ska vi ut och rida. So Long.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

sv. Haha tack, men det var nog mycket tur;) Du är ju också superduktig! Är också lite sugen på att införskaffa ett stativ :) och hur sugen som helst på att lära mig fota på riktigt! vi får hitta någon bra kurs som inte kostar skjortan tycker jag verkligen.

2010-01-14 @ 19:24:42
URL: http://seamonkey.blogg.se/
Postat av: charlotte igen

och vilken himla söt liten lurvis glömde jag säga :) underbar färg.

2010-01-14 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0