congratz


Igår var det utgång på trädgården. Dessvärre en tidig hemgång p.g.a tidigt arbete idag. Vilket var sådär halvkul. Jobb imorgon också vilket resulterar i att jag skippar grillning med diverse vänner ikväll. Även det sådär halvkul.
Kom förresten att tänka på en grej idag:
Jag vill gifta mig. Vill verkligen gifta mig, nu! Har suttit och kollat på Viktoria och Daniel och jag tycker inte alls det är överdrivet att det kungligabröllpet är så stort. Tvärtom, det ska vara såhär stort. Och jag tycker vi ska vara stolta över att ha en sådan vacker och omtyckt Kronprinsessa. Kungahuset representerar en stor del av Sveriges historia och kultur som gjort Sverige till det land det är idag. Och vad är det för fel på traditioner egentligen? Go monarki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0