So maybe I'm a masochist


Har haft världens tråkigaste kväll (förutom att jag fick baka+äta lussebullar <3). Fördrev tiden med hjälp av photoshop. Jag hatar photoshop, photoshop hatar mig. Ömsesidigt hat alltså. Dessutom förstår jag mig inte på photoshop och photoshop förstår sig inte på mig. Ömsesidigt missförstånd. Därför kan behöver ni väl inte lägga märke till den blonda slingan eller till topparna av håret, för min skull. Tack. Annars då? Jo imorgon blir det Gillinge för min del, känns lite onödigt att åka ända dit för en halkbana när hela Norrtälje har gott om halka att träna på. Men men.. Funderar på att gå och lägga mig snart så den här värdelösa dagen kan komma till sitt slut. Ska nog låta mitt deprimerande inlägg göra detsamma, komma till sitt slut alltså. Imorgon är en ny dag. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mallan_cooling_Lindhwall

Men åååh! Jag tänkte på dig igår när det snöade! Tänker alltid på oss, dig mig mallan och Amanda varje gång det snöar. Lussebullar och varm choklad i mitt kök med tända ljus. Du är lussebullar haha! :D <3<3

2010-11-10 @ 09:55:14
Postat av: Bea

Jag kan lära dig ps om du vill ;)

2010-11-13 @ 21:55:53
URL: http://iamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0