a little piece of heaven



Jag och Caroline har fått i oss massvis med mängder av choklad. Underbart! Vi har även handlat på oss ett lager praliner (älskar ordet) som visserligen kostar en aning mer än en maraboukaka, men som däremot spelar i helt andra divisioner när det gäller smak och kvalitè! Choklad är bra för själen, det är jag övertygad om. Kameran fick hänga med idag och imorgon tänkte jag lägga upp lite fler pics från dagen. Ikväll är målet att vara i säng klockan nio, därför är nog middag nu en ypperligt bra idè. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: MallanbrallanLindhwall

Hej idis det är mallan från fjallan (fjärran) Hade tänkt börja bli okej på foto. Och sen tänkte jag. Hur gör man? Sen tänkte jag. Ida kan! Sen tänkte jag "jag frågar Ida."

Har du några tips? Jag har hajjat att det är svårt men jag hade tänkt försöka iallafall. Vad ska man köpa för kamera? Vad har du?

Puss !

2010-10-16 @ 21:53:27
URL: http://mugshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0