i loved you first



Jag är på sämst humör. Lyssnar på smörig, dålig musik jag för tillfället inte tycks få nog av. Saknar systern min så in i helvete. Är arg på mig själv för att jag bara gör fel ibland. Men, det är fredag imorgon. Jag har en frukostdejt 08.00 och ska ladda om mina batterier i helgen (om än medans jag arbetar..). Nästa helg är jag ju faktiskt ledig på lördagen. Så på fredagen är det all in som gäller. Nu ska jag lyckas ta mig igenom dom sista urtråkiga sidorna i min svenska bok. Later! 

Kommentarer
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

men vilken härlig bild =)

hoppas humöret e bättre nu :D

2010-09-28 @ 10:00:36
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0