Det finns många tegelfärgade lägenheter i Vigelsjö

Igår jobbade jag när det var solsken. Hemskt, rent ut sagt. Efter jobbet skulle jag möta upp Linnea och Sanna för att gå på "fest". Och vilken fest det blev! NOT!...  Jag och Sanna gick vid elva och Linnea till och med tidigare. Nu far finnen till Göteborg för att ragga på snygga fotbollskillar, behöver jag säga att jag är avundsjuk? Jag och Sanna vandrade till coop för att få skjuts hem till mig där natten spenderades. Väl hemma satte vi på love actully och såg på den medans vi mottog ett antal random sms (jag vill inte jobba på fredag,villintevillintevillinte! GAAH FRUSTRATION!!). När filmen var slut, och jag hade sovit igenom typ halva gick vi upp och lade oss, men då vaknade vi till igen och låg och snacka till halv tre. Sedan somnade vi till slut och glömde ställa klockan så klockan tio ringde Sannas mamma som stog ute på gårdsplan och undrade var Sanna var. Det blev ett hastigt hej då och nu sitter jag här. Nöjd med gårdagen trots allt. Nu skall det ridas. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0