Välkommen till världen



Idag klockan nio prick föddes vår nya familjemedlem. Allt gick väldigt bra och fort och jag förstod först inte riktigt vad som hände. Den där lilla saken vi gått och väntat på i elva månader var plötsligt ute, hur gick det till? Det var en liten kille med en liten stjärn i pannan. Det är en stor lättnad att han kom innan vi åkte, dock blir det lite svårare att åka nu när man har en liten bebis i hagen. Men pappa kan nog hålla ställningen i tio dagar. Han har inget namn ännu så vi kallar honom bara "liten". Vi får komma på något namn under resan. Nu ska jag till Svanberga och säga hej då till min finska underbara vän. Imorgon åker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0