Skolavslutning

Jag klarade av ettan, och det med glans. Det har varit ett fruktansvärt roligt år och jag har fått chansen att lära känna ett helt gäng  underbara människor, och det är jag väldans glad för.
Igår skulle vi fira in sommarlovet, och som vi gjorde det... Kvällen var sjukt kul och händelserik och det slutade med att jag och Linnea lämnade parken sist av alla med ett par random typer, som var lika taggade som vi. Vi somnade tillslut men vaknade tidigt för att fira Calle som dagen till ära tog studenten. Utspring och mottagning med den farligt goda bålen som även var med på artonårs festen. Calle fick bl.a en upplevelse (jag röstar för att karln ska få lära sig att rida) och en öppnad whiskey flaska i present. Dock började bristen på sömn visa sig vid matbordet vilket resulterade i konstiga samtal, blickar och skratt. Sjukt mycket skratt. Men nu var man hemma igen och ska sova tidigt då det är jobb på schemat imorgon. Yey.
God natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0