Töntarna

Sitter och lyssnar på den nya kent låten på repeat. Har hur tråkigt som helst men vill inte gå och lägga mig då  jag är rädd för att inte kunna sova. Jag avskyr att inte kunna sova, så det får vänta ett tag till.
Sitter och pratar med lite people på msn,om en och en halv timme fyller Caroline 17 år. Just nu skulle jag vilja träffa mina älskade kompisar, sitta i lägenheten ovanför svanberga pizzeria, tända ljus och prata om allt och ingenting. Sånt är extremt underskattat. Synd bara att jag är sjuk, att det är skola imorgon (för vissa), att det busskommanikationerna i Norrtälje är bland det värsta jag varit med om och att Linnea inte ens är i Svanberga för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0