Det är sättet du rör dig på

Jag är nog lite av ett hopplöst fall när det kommer till att sova på morgonen. Jag börjar inte förens tjugo över ett(!) idag och min buss härifrån går klockan ett, och jag är uppe och vaken. Jag tror jag helt enkelt  måste acceptera att sova länge på morgonen, är något jag i regel aldrig kommer att göra. Så nu har jag suttit och ätit frukost framför ett avsnitt av grey`s anatomy och läst bloggar. Helt okej start på en fredag, som för mig bara kommer innehålla en lektion. Ikväll ska jag på födelsedagsmiddag hos grannen och sedan blir det nog till att vara hemma med familjen hela kvällen, det var länge sedan det hände trots allt. Imorgon jobbar jag och sedan hoppas jag verkligen att det händer något roligt på kvällen, jag är taggad! Nu ska jag gå och städa lite i min garderob, det behövs! Peace out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0