In the air tonight

Idag har jag haft roligt. Tappade dock koncentrationen totalt under sista lektionerna och fick jobbiga skrattanfall när läraren pratar (ni vet när man gör allt för att inte börja skratta, tänker på alla världens tragiska saker, håller andan och stirrar ner i bordet, men ÄNDÅ så går det inte och till slut så smäller det, som en ballong som fyllts upp med för mycket luft och till slut spricker- Ida som fyllts med för mycket skratt spricker också...). Sedan kom jag hem, åt middag med syster och sedan ut och skritta barbacka en timme i kvälls solen, myys. Förresten så är det bara 48 timmar kvar tillls jag sitter och är skitsnygg och är jätte taggad och förkrökar med mina skitsnygga och jätte taggade vänner!! WOHO, säger vi på det! Nu ska jag äta en till banan (det blir min fjärde för dagen för den som undrade). Tjingeling!

PS.Förresten så har jag Phil Collins låt In the Air Tonight på hjärnan. Lite irriterande... Men trummorna som kommer i slutet på låten är ju sååå bra. Barambarambambam..... (Ja, idag är jag bara spåår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0