Och det finns även en anledning till att jag hatar vissa dagar

Det blev ingen Tw idag, hon hade missuppfattat hennes schema för dagen och hon hade vanlig skoldag, vilket resluterar i att det inte blir något Norrtälje för henne idag. Vi får ses nästa vecka istället, vilket suger för jag ville verkligen träffa henne idag. Men det är väl bara att gilla läget. Istället har jag lagat god lunch till mig själv och kollat på ett antal greys avsnitt. Nu lyssnar jag på Kent och är allmänt bitter. Ska väl ta tag i lite skolarbete innan jag åker på träning. Jag har även snott lite bilder av Linnea som är från Coldplay kvällen. En väldans mysig kväll som innehöll oförglömliga och random händelser. 





 


Kommentarer
Postat av: Linnea

älskade vän <3

2009-09-24 @ 14:46:51
Postat av: Lotta

gillar din header! :)

2009-09-24 @ 20:24:31
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0