Det finns inga ord

           
Gårkvällen var utan tvekan en av dom absolut  bästa kvällarna i mitt liv. Att få höra låtar spelas live som man skrattat, supit, gråtit, älskat, dansat och sjungit till var en nästan överväldigad känsla. Musik man inte trodde kunde bli bättre, togs till en helt ny nivå. Och Jocke Berg var mer fantastisk än vad jag hade kunnat föreställa mig. Han var, utan några som helst undantag, den mest attraktiva människa jag någonsin sett. Att se på någon som gör något dom verkligen brinner för och som gör det bättre än vad man trodde var möjligt, utstrålar någon storts dragningskraft som är svår att beskriva. Oemotståndlig, är den iallafall. Att vi bokade biljetter idag till den 22 juli var en självklarhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0