Ride my wild heart


Tror inte det finns en enda jävel i hela genomfrusna Sverige som inte längtar efter våren. Jag är trött på snön och på att ingenting fungerar just nu. Har en huvudvärk som följt mig genom hela dagen och är den inte borta imorgon får det blir till att åka hem efter körlektionen.
Blir lite nostalgisk av att kolla på bilderna ovan. Kommer så väl ihåg när dem togs. Det var bara en dryg månad kvar tills vi skulle flytta till Malsta och dem första tussilago blommorna hade precis tittat upp. Jag gick runt i ladan med kameran och försökte förstå att det här var mitt nya hem. Allt kändes så fruktansvärt overkligt, att jag två år senare omöjligen skulle kunna gå runt här som om jag alltid bott här. Men så blev fallet. Tur det.
Nu ska jag försöka mig på att vara lite teknisk, har en känsla av att det inte kommer gå så bra, haha. Är glad att inte alla gett upp hoppet om mig och teknik iallafall. Over&Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0