Jag ska slåss i dina kvarter


Jag vet att alla redan har bloggat om bikboks vårkollektion, så nu gör jag också det (lite iaf.). Jag ska ha byxorna på bilden. Ska ha! Annars vill jag inte leva längre, typ..
Nu sitter jag och lyssnar på Lasse Lindh (mitt livs kärlek) och skriver ut lite bilder ( jag har äntligen förstått hur skrivaren fungerar!!). Det  var meningen att jag skulle åka iväg och träna med hästen ikväll men just nu ser det inte ut som att vädret kommer tillåta det. Blir nog en plugg kväll istället.. Nu ska fler bilder skrivas ut, har en plan för mitt rum nämligen! xoxo

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag ska också ha de där byxorna!

2010-02-04 @ 21:06:54
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0