take me the way i am


Jag är tror jag är kär i min fjärravtryckare och mitt stativ. Äntligen kan jag ta egobilder utan att behöva tjata i 50000 år på Julia, haha. Nej men nu jäklar ska jag köra stenhårt på dagens outfit, om jag vågar... Förresten så gick mitt älskade fjäderhalsband sönder igår, R.I.P. Jag mejlade idag och bad om någon storts kompensation då jag tycker ett halsband för över 200 kr ska hålla i mer än tre månader... Nu ska jag gå ner och baka Focaccia, mitt nya favorit bröd. 
Det blev ett väldigt osammanhängande inlägg, ett resultat av tankar som spinner i hundraåttio i mitt huvud. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Life is what you make it.

Tack så grymt mycket! :)

2010-01-15 @ 09:16:57
URL: http://benniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0