The worrying kind


                            Tröja från zara, byxor cheapmonday, ring från h&m.
Idag har varit en ganska bra dag. En lång och trevlig lunch, skolk från spanskan som innebar att jag kom hem tre timmar tidigare (skönt) och sen en mysig ridtur i djupsnön med systeryster. Hela helgen kommer bestå av hästar, plugg och mat, typ. Men det gör kanske inte så mycket. Jag kommer dock kanske närvara i en viss källare ikväll i form av en barbiedocka.. Hm, får se hur det blir med den biten. Nu ska jag kolla gossipgirl och sedan skriva klart min engelska uppsats. Och på tal om barkbåtar så älskar jag att vara utväxt-fri. Nu vet ni.
Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0