Who cares about


                   Kavaj/tunika/armband från chicy, strumpbyxor från h&m.
Kall dag idag. Mitt val av strumpbyxor var kanske inte optimalt, men jag kan inte rå för mitt växande tycke för animaliskt mönster. Ikväll blir det film hos C som vädret tillåter. Vilket inte verkar vara helt säkert...
Imorgon är dagen jag så länge väntat på, min äckliga utväxt ska bort! Äntligen! Ni ser ju själva att jag faktiskt inte ser riktigt klok ut, men mitt hår har nog tyckt att det har varit en skön omväxling att slippa blekningen för ett par månader. Nu ska jag boka skidresa till Bjursås och sedan kolla bussar. Kom på att lite snö ska inte hindra mig från att få en bra onsdags kväll!
xoxo

Kommentarer
Postat av: stefany

beautiful :)

2010-01-28 @ 11:51:49
URL: http://stephaniecrowe.devote.se
Postat av: Anonym

du är så snygg!

2010-01-28 @ 19:27:56
URL: http://elinzahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0