All that I wanted was you


Det var meningen att jag skulle läsa ut en bok igår, så att jag kunde göra en engelska uppgift idag. Det gick ju sådär. Boken var så tråkig att jag somnade klockan sju. Vaknade förvirrat upp vid kvart i nio, gick upp och borstade tänderna för att vakna till. Gick för att läsa boken igen och somnade sedan efter kanske en kvart. Lyckat. Men det är  väl inte hela världen antar jag.
Längtar fruktansvärt mycket till fredag då Calles nitton fylda år skall firas! Förhoppningsvis blir det en lika lyckad kväll som för ett år sedan, då hans artonårsdag firades.
Nu måste mitt kråkbo till hår styras upp innan bussen går. Över&Ut.

Kommentarer
Postat av: elin

tagg till fredag!

2009-11-17 @ 18:51:12
URL: http://elinzahlander.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja det tycker jag vi gör, vad sägs om att bilda band och resa runt i världen och spela på olika ställen? åka till Paris och leva som gatumusikanter?

2009-11-17 @ 18:53:37
URL: http://linneakanske.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaddddå?! nu förstår jag ingenting! skulle inte LIM åka över atlanten och slå igenom i väst?!?! etta på billboardlistan och allt! tänker inte gå på gatan, jag ska vara etta! GO L.I.M.(Det är känslan som räknas)

2009-11-17 @ 20:26:36
Postat av: Mattias

glömde säga att det var från mig!! ooops...i did it! tycker om att skriva kommentarer under i bloggar. Det är nästan som att ha en blogg i bloggen. :D

2009-11-17 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0