Jag hatar dig som nykter. Jag älskar dig som full.


Nu är jag vaccinerad mot svininfluensan. Jag är säkert en av dem som inte får några biverkningar alls, tänkte  jag när jag gick ifrån behandlingsrummet utan att känna några spänningar i armen alls. Yeah right. Nu kan jag knappt lyfta armen utan att det spänner och jag lovar att jag kommer vakna upp med feber imorgon. Men jag är iallafall vaccinerad  nu. Ikväll ska jag läsa igenom lite arbeten och sedan bara slappa framför gossip girl och ensam mamma söker (ja, jag är en sucker för svenska "hitta-kärleken" program). Men först och främst ska jag fixa iordning alla fotografier i rummet som ska upp på väggen. Puss

Kommentarer
Postat av: LINNEA

du min vän är så fruktansvärt snygg

2009-11-08 @ 19:45:38
Postat av: Anonym

vacker

2009-11-08 @ 22:20:45
URL: http://elinzahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0