Vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

Om jag inte minns helt fel så är det här den fjärde gången jag är sjuk i höst. Fjärde. Hur är det möjligt? För att se det från den ljusa sidan så har jag i varje fall ingen feber (än så länge). Men kanske jag är en av dem som inte påverkas av vaccinet trots allt? (Om man bortser från värken i armen som var minst sagt frustrerande inatt när jag skulle sova och försöka hitta en position som var "skön" samtidigt som den inte skulle göra sig påmind av värken i armen). Dagen har dock börjat mysigt, medans jag stod i köket och bakade scones så gick syster ut för att ta ut hästarna och sedan åt vi frukost framför Twilight. Julia har också gått och dragit på sig en rejäl förkyldning och vi lyckades snyta upp en rulle hushållspapper bara nu på morgonen. Känns som att jag har slagit rekordet i fräschhet,höhö. Nu ska jag bädda sängen och plugga pedagogiskt ledarskap. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0