Och snart finns det inga tårar kvar, de var våra att ge vemsomhelst


Igår såg jag flickan som lekte med elden, och sorgligt nog tyckte jag inte att den var så bra. Och så jag gav alla nackspärr genom att boka biljetter på raden som var typ längst ner. Varsågoda. Sedan åkte jag hem och gick och lade mig, typ. Vaknade någon timma senare, lackade ur med Linnea på sms, somnade igen. Och nu vet jag inte.
Börjar iallafall tio dag och mamma är snäll och skjutsar mig till ip, stackars Sanna får jogga själv dit. Likabra det tror jag dock, då jag antingen skulle joggat till bussstationen och sedan kollapsat där av överansträngning..
Nu spelas kent nonstop och jag ska föna håret. So long.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag som ville att du skulle umgås med mig nu på resursen :( (så jävla arg btw) <3

2009-10-02 @ 09:01:45
Postat av: Ida

linnea det går inte att smsa dig och jag får panik!

2009-10-02 @ 09:20:18
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0