Höstens guld



Vårat nya schema är verkligen värdelöst, blir väldigt arg om det inte blir några förändringar period två! Men jag var iallafall på alla lektioner idag..
Idag har jag också: paddlat med Linus, pratat en massa skit med Ebba, pratat spanska med norsk brytning och hälsat på Linnea en snabbis. Nu sitter jag och äter kantarell smörgås (som är det absolut, utan tvekan det godaste som finns!). Snart ska jag ut i stallet och rida ut en sväng på pållen, sedan blir det myskväll med god mat framför idol med föräldrarna. En toppen fredag kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

fy vad hela dagen lät mysig (om man tar bort lektionerna) ÅÅHH :)

2009-09-18 @ 17:30:24
Postat av: Linnea

alltså kantareller! <3

2009-09-19 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0