Your voice is like music to my ears


Idag har jag knegat (fruktansvärt roligt ord om man tänker efter:"knegat"?!) och sen åktes det hem och jag red ut med syster och Malin. Nu ska jag snart gå  och föna håret (vilket är det värsta och tråkigaste som finns förrsten). Appropå hår, i veckan ska jag boka tid till klipp och sling här i Norrtälje. Jag ska vara modig och byta frisör (HJÄLP!!). Min frisör var uppbokad till november och så länge kan jag faktiskt inte låta min utväxt vara, plus att jag verkligen behöver kapa några slitna centimeter. Så jag ska ta steget, byta frisör. "Råläskigt", som Ebba skulle uttryckt det. Nog om det, ikväll blir det mysig filmkväll och imorgon är det skolfoto, vad fan ska jag ha på mig? Hur ska jag se ut i håret? Uppsatt,nersläppt? Jaja, det jag itu med imorgon. Nu väntar fönen. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0