Du skär

Idag vaknade jag tidigt men låg och tog det lugnt länge i sängen och läste cosmopolitan. Det är inte ofta men ibland älskar jag verkligen att ligga i sängen och dra mig, speciellt när det regnar ute. Pappa hade varit ute och plockat kantareller så det blev kantarell smörgås till frukost, måste vara det godaste som finns? Sedan försvann resten av min familj och jag hade huset för mig själv. Älskar att vara själv hemma och längtar fruktansvärt mycket tills jag får lämna det här huset och klara mig själv. Med Lasse Lindh spelandes ur högtalarna bakade jag muffins och städade sedan köket. Så lite effektiv har jag varit ídag också. Ikväll var det planerat att åka in och ha mysigt utanför stadium där Coldplay spelar, men nu öser regnet ner och trots att smhi utlovar uppehåll under kvällen vet jag inte riktigt om det blir så, och då blir det nog ingen coldlay heller. Men vi får se. Är mycket sugen på att hitta någon rolig fest, men i och med att man bor i Norrtälje får man nog vara realistisk och inse att det nog inte kommer hända. Nu ska jag gå ut och mocka boxar och sedan lägga över alla mina nummer på min nygamla mobil som nästan inte alls är trasig, tillskillnad från min nuvarande som verkar vara farligt nära att spela sin sista refräng.

Kommentarer
Postat av: ebba

nej de blir nog ingen coldplay vaa ;) <3

2009-08-22 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0