Let`s get restless baby

Igår hade jag en übertjejig kväll med Caroline; det dracks smothies, målades naglar och kollades på One Three Hill. Hur mysigts om helst! Idag var det stan med Ebba som gällde. Båda var fruktansvärt sega och varje  gång vi satte oss var vi säkra på att vi aldrig skulle orka ställa oss upp igen. På ett mirakulöst sätt så klarade vi ändå av en mini shoppingrunda. Jag hittade världens finaste skor på Topshop som jag måstemåstemåste ha, dock var dem slut i min storlek så  jag funtar på att åka in på lördag och byta in mina pengar mot dem finafina skorna. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig och läsa, dock lär jag somna innan jag ens hunnit läsa en halv sida... Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0