Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit

Tisdag idag, och jag fick sluta kvart över tolv. Riktigt ovant att komma hem så här tidigt efter skolan. Men det blir väl som vanligt snart igen... Idag ska jag ta fem bussen till Svanberga hem till Linnea och göra allt och ingenting. Fint väder är det också så det blir väl en promenad? Idag köptes det biljetter till folkets hus festen och jag är riktigt taggad på att få dansa! Om lite mindre än två veckor är det dags, och på torsdag ska det inhandlas skor. Måste passa på att utnyttja distansdagarna till något roligt nu när vi inte har så mycket skolarbete. Nu sitter jag och pressar kent och kings of leon och ska snart gå och slänga ihop något som liknar en middag innan jag måste åka med bussen. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0