Sömnproblem och hårfärgs carvings


Igår kväll kunde jag inte somna, och imorse vaknade jag jätte tidigt utan att kunna somna om, så jag lär med största sannolikhet avlida av trötthet dem sista lektionerna idag. Bra jobbat Ida. Och sen har jag kommit på att rött hår verkligen är det finaste som finns. Skulle så gärna vilja ha rött hår, men skulle aldrig våga färga om håret igen dock. Jag har lagt ner alldeles för mycket pengar och stått ut med att gå runt med fult självlysande hår under en så pass lång period för att jag någonsin skulle färga bort min blonda hårfärg. Men man kanske skulle kunna köpa en peruk? Halloween är ju trots allt inte alltför långt borta, och klä ut sig till rödtott skulle man ju kunna göra...
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0