I`m on my knees, only memories are left for me to hold


Spartakus är verkligen helt underbar, helst av allt skulle jag bara vilja ligga i hagen hela dagen och kela med honom. Jag saknar ridningen fruktansvärt mycket, har jag tur så kanske Brattur är frisk och jag bara har hjärnspöken i huvudet. Men tur är inte något som precis brukar förfölja mig. Har inte ridit ordentligt på flera månader och jag har tagit flera hundra steg tillbaka känns det som. Att inte kunna göra det man verkligen brinner för är hemskt. Alla andra går vidare men jag går bakåt. Man kan tycka att det ska vända någon gång. Jag vill bara gå ut gymnasiet så jag kan åka iväg till Island eller Tyskland och få jobba med hästar och visa att jag också kan. Jag skulle vilja snabbspola dem här två kvarstående åren i gymnasiet. Hur som haver, ikväll ska jag på kräftskiva med Sanna och Calle. Det tror jag kommer bli riktigt kul. Men nu ska jag gå och pressa lite Greys anatomy innan jag hoppar in i duschen. Jag är på avsnittet där Denny dör, och hur många gånger jag än ser det så är det alltid lika sorgligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0